Facebook:
Siden forrige møte har det første innlegget som ble opprettet onsdag kveld forrige uke fått lov til å bearbeide seg over helgen som var. Det ble (som nevnt i femårplanen) brukt 1.000 kroner for å fremme innlegget.
Innlegget endte opp med å nå ut til 9.700 personer. Dette betyr at det er 9.700 som har sett det, enten de faktisk har lest annonsen eller bare sett på det som irriterende reklame og scrollet forbi.
62 stykker likte innlegget, hvor 7 stykker valgte å bruke hjerte-ikonet.
Det ble lagt igjen 5 kommentarer og 4 personer delte innlegget på sin Facebook-profil.
Innlegget fikk god respons ettersom det var rettet mot rett kundegruppe, noe som ble belønnet av Facebook:
Innegget ble ikke bare tatt godt imot av Facebook, men også av potensielle kunder:
De siste 7 dagene har det kommet inn 67 nye følgere av Facebook-siden, en oppgang på 219%.
Antall personer nådd de siste 7 dagene er opp 591%.
Det siste innlegget ble opprettet før middagstider torsdag kveld - det vil si i går. Her er det også satt av 1.000 kroner til promotering over helgen. Etter et par timer er vi allerede oppe i 17 likes og innlegget har blitt sett av 974 stykker, og vi har også her allerede fått fine tilbakemeldinger fra potensielle kunder:
Selve Facebook-siden ble opprettet onsdag den 14 september, og har med andre ord bare litt over en uke på baken. Likevel har vi nå 95 likes og vil passere tre siffer denne helgen.
Comentários